.-.-.-
Hola!!
Ja fa un temps que una amiga em diu que li agrado a un noi, i m'agradaria saber si és veritat.
L'any passat em molestava i m'insultava, i aquest any cada cop hem anat xerrant més i ara el considero un amic més. El que passa, però, és que ara em sembla que té raó. Quan em vol cridar, a vegades em va apretant la cintura; i també em defensa, per exemple, en el grup de Whatsapp de la classe. A més, ara ja em diu sempre pel nom, i fins i tot algun cop per diminutis més... carinyosos.
A la classe hi ha el rumor de que estem sortint, o de que ens agradem mútuament. El problema és que ell no m'agrada, i si fos veritat (no ho sé) em sabria molt de greu...
Em podrieu dir algunes coses que fan els nois quan els agrada una noia? Una llista força llarga, si és possible???
Merci!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Aquesta és una consulta complicada ja que no tenim poders màgics i per tant no podem endevinar què sent, com actuarà o què dirà un noi quan li agrades. Dependrà de cada noi, alguns passaran de tu, alguns et donaran més afecte, altres t'ho diran directament, etc...
Si no hi ha res entre vosaltres i tu no vols res més que la seva amistat segueix com fins ara amb ell. Si ell finalment et confirma i et diu (quan ell vulgui) que li agrades aleshores ja veuràs com actues i què faràs a partir d'aleshores.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL