..primera vezzz.
Aver yo estoy con un chico tal y hemos echo todo menos follar,pero tengo miedo a practicar seco y que me duela,el me a llegado hasta meter 3 dedos y no e notado dolor,entonces nose si me va a doler si me penetra o no
Laura Centellas

Hola,
És important que la penetració, ja sigui amb els dits o amb el penis, no es visqui només des de l’absència de dolor, sinó des del desig i el plaer. És a dir, és imprescindible que no faci mal, però que no faci mal no és suficient, també ha de ser una pràctica en què gaudeixis i et sentis còmoda.
La penetració sol ser una conseqüència d’un estat d’excitació elevat, en què la vagina s’adapta, es lubrica i el cos es prepara. Si no et sents així, no passa res, podeu continuar fent altres pràctiques que també poden ser molt plaents, sense necessitat d’arribar a la penetració. Aquesta pot arribar, si és que arriba, quan el teu cos ho demani.
Si decidiu provar-ho, és important anar molt a poc a poc, començar amb carícies a l’entrada de la vagina, introduir el penis només una mica i anar explorant progressivament, sempre prioritzant el que et doni plaer, sense forçar ni pressionar en cap moment.
Gràcies per la confiança i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas