Pipí al llit i pessigolletes al culete
A veure , jo exactament no se el que hem passa . Tinc 14 anys. Quasi cada dia necessito agafar els meus dits ficar-los damunt de les calcetes i fer com a pessigolletes . Fa uns dos anyets que faig això . És que sincerament, necessito ferme pessigolletes a la vulva o als costadets del culete . Cada nit hem faig pipirritis al llitet , duuc bolqueretess i, fins i tot amb bolqueretes tinc la necessitat de tocar me la vulva . Es normal que faiga això ? És normal que em faiga pipí al llitet? És normal duu bolqueretess? Està relacionat de alguna manera, ferme pessigolletes al culete amb ferme pipirritis al llitet?
Laura Centellas

Hola,
Sobre el tema del pipí al llit i l’ús de bolquers, nosaltres no et podem ajudar. Seria important que en parlis amb el teu metge o metgessa de capçalera del CAP, perquè et pugui orientar millor i valorar la situació.
Pel que expliques de tocar-te la vulva, és possible que sigui una conducta que et relaxa, ja que et pot generar plaer o sensacions agradables. Això és una conducta completament normal i si no es torna obsessiva ni et genera malestar quan no ho pots fer, en principi no t’has de preocupar.
Pots continuar explorant el teu cos amb carícies o pessigolles si et fa sentir bé, sempre des del respecte cap a tu mateixa.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas