Joguines?
Holaaa Una pregunta a quien edad recomaneu comprar joguines sexuals? No se, satisfyers o dildos. No se si ho heu respost mai pero m’agradaria molt teñirme i no se si amb 17 anys recent cumplits es massa Graciessss
Laura Centellas

Hola,
Les joguines sexuals, en general, es poden comprar a partir dels 18 anys, ja que abans es considera que la persona pot no tenir encara prou maduresa per fer-ne un ús responsable.
Dit això, és normal que tinguis curiositat als 17 anys. És una etapa en què moltes persones comencen a explorar més la seva sexualitat. El més important és que aquesta exploració es faci de manera progressiva, respectuosa amb el teu cos i sense pressa. Conèixer primer el propi cos, saber què t’agrada i com respons a diferents estímuls sense necessitat de joguines pot ser una bona base.
Les joguines sexuals poden ser una eina més per al plaer, però no són necessàries, i és important no dependre’n ni utilitzar-les com a única forma d’excitació. També és clau informar-se bé sobre com utilitzar-les de manera segura i higiènica.
Si tens ganes d’explorar, pots començar per conèixer el teu cos de forma natural, i més endavant, quan siguis major d’edat, decidir amb més informació i tranquil·litat si vols incorporar joguines.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas