Estudis
Hola, gràcies per tot el que feu. L any que ve començo universitat o cicle, el problema és que vaig molt perduda, sé que m agarada viatjar però no ho sé fins a quin punt vull que una passió meva sigui la meva feina. Vosaltres sabríeu alguna aplicació o consells per acabar d orientar-me? Moltes gràcies per tot
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
L’hora de triar carrera és un moment complicat, ja que hi ha tantes opcions i tan diferents que és normal no saber cap a on tirar.
És important un treball d’autoconeixement per poder escollir allò que més encaixi amb tu, però també s’ha de ser conscient que encara que hàgim fet una anàlisi exhaustiva de tot (personal, entorn, societat, sortides professionals, etc.) ens podem equivocar.
El meu consell és que pensis en les següents qüestions:
1. Què m’agrada?
2. En què tinc traça?
3. Quines assignatures m’agraden?
4. Quines assignatures em van bé?
5. On m’agradaria veure’m d’aquí 10 anys?
Fent-te aquestes preguntes pots trobar una mica d’orientació, si no, també pots parlar amb professors, psicòlegs o familiars perquè et puguin donar la seva opinió.
No soc partidària que escullis el que et diuen que has d’escollir, però parlar-ne et pot ajudar a aclarir idees, i sempre, sempre, escoltar al cor.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas