Em fa mal qualsevol tipus de penetració
És normal que fent l'amor les mans se'm adormin? Ja em passava amb la meva ex i avui ho he fet amb un noi i tmb m'ha passat Sense cap pose estranya, estava tumbada panxa amunt amb les potes obertes i quan ha intentat entrar, estava molt tensa i m'he apartat. No ha pogut fer-ho.Només em passa quan ho faig. De fet amb la meva ex (era noia) algun cop tmb em passava. Però ara amb aquest noi, ja ho he fet dos cops, i els dos m'ha passat ns. Tmb et dic, no ha baixat ell, no m'ha tocat massa, ni acariciat ni res. L'altre dia una mica més, avui directament volia intentar entrar. Jo no estava dilatada, a banda que mai m'ha entrat res. Evidentment, no ha forçat res,eh. Quan hem acabat, ell m'ha explicat que li feia mal, ja que ho tenia molt estretó. Cosa que pot ser,eh. A més sense escalfar i a més a més tensa, doncs és clar. Però si que és cert, que tinc una mica de dubtes, ja que quan algun cop m'he intentar fer dits, és una sensació incòmoda, no m'agrada. I mai ha entrat res més alla, em fa com cosa que realment tingui complicacions quan hagi d'entrar alguna cosa. Amb aquest noi no ha arribat a entrar i genial, però sóc conscient que en algun moment alguna cosa haurà d'entrar. I per l'altra banda pensa, i si m'agraden més les dones?? Ns, amb la meva ex parella arribava molts cops al clímax, però amb aquest noi no he arribat cap dels 2 cops. O poder es simplement que el noi no ha dedicat el temps a que jo gaudís. Ni idea jajsjs
Laura Centellas

Hola,
Pel que fa a la sensació que se t’adormen les mans, probablement està relacionada amb un tema de circulació o amb la tensió corporal del moment. Si et passa sovint, seria recomanable comentar-ho amb el teu metge de capçalera del CAP per valorar-ho.
En relació amb la penetració, és important tenir en compte que no és una pràctica essencial dins de les relacions sexuals. El més important és que sentis que el teu cos i la teva vagina estan demanant a crits una penetració, ja que si la vagina “no vol” o no està prou excitada, pot provocar molèsties i dolor, arribant a ser contraproduent, perquè la musculatura es tensa, i la pròxima vegada que es vulgui practicar penetració el cos guardarà aquesta experiència "més desagradable" i pot causar una anticipació del dolor, provocant que es tensi abans d'hora.
Per tant, és essencial que només es faci penetració quan el cos ho demani i encara que en tinguis ganes, el cos té un altre ritme i necessita el seu temps, amb carícies, desig, connexió, per excitar-se i sentir-se a gust i còmode per poder gaudir. La penetració pot ser una conseqüència d'aquesta excitació prèvia. Cada persona té els seus propis ritmes i necessitats, i és important escoltar-los.
Quan es gaudeix de la penetració sol ser quan hi ha prou excitació corporal, ja que el clítoris augmenta de mida, la vulva s’infla i poder es torna d'un color més vermellós i hi ha lubricació. Això fa que, si hi ha penetració, es pugui sentir plaer, ja que les parets de la vagina estimulen indirectament el clítoris. Si no hi ha aquesta excitació, la vagina no es dilata ni es lubrica, i a l’interior hi ha molt poca sensibilitat. Per tant, pot ser que no sentis res o fins i tot que notis molèsties o dolor, sobretot si es força quan el cos no ho vol.
Pel que fa als teus dubtes sobre l’orientació sexual, el que expliques és bastant habitual. Hi ha estudis que mostren que les dones que tenen relacions sexuals amb altres dones sovint senten més satisfacció i més facilitat per tenir un orgasme, a diferència de les relacions sexuals entre dones i homes. Això pot estar relacionat amb diversos factors, com un major coneixement del propi cos entre dones, però també amb la socialització de gènere: sovint els homes han estat educats per centrar-se més en el seu propi plaer, mentre que les dones han estat socialitzades per posar més atenció al plaer de l’altra persona. Això pot influir en com es viuen les relacions sexuals.
Per això és important que et posis al centre, que et coneguis, que prioritzis el teu propi plaer i que puguis expressar què necessites i què t’agrada en tot moment. L’altra persona no ho pot endevinar si no ho compartiu i encara que l'altra persona necessiti rebre un tipus de plaer, si tu no el necessites, encara, s'ha de respectar per poder agafar un ritme més lent i més calmat. Sovint els homes tenen una resposta sexual més ràpida que les dones, i per això és important que es donin el temps perquè la dona també hagi aconseguit arribar a aquesta excitació, per partir del mateix lloc.
També et pot ajudar donar-te temps per explorar el teu cos sense pressa ni pressió, descobrir quines carícies t’agraden, com et sents còmoda, i quines formes d’estimulació et generen plaer.
Si tens més dubtes o necessites parlar de temes més concrets, pots tornar a escriure’ns.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas