ajuda
A casa sempre estic de mal humor i fent males cares, em molesta tot el q fan o diuen els meus pares, en especial la meva mare. Avui s'han cansat i m'han cridat molt i m'han dit que estan molt decepcionats amb mi, q estic boja i q se'm està anant la olla i q de gran seré una mala persona. Ajuda sisplau jo no vull ser així però ns q fer i no vull parlar amb els meus pares d'això ni de conya. gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Has identificat si només et passa a casa o també et passa en altres àmbits, com per exemple a l’escola o amb els amics? Intenta esbrinar d’on et ve aquesta necessitat de fer mala cara quan estàs a casa, quin tipus de relació tens amb els teus pares? Quin tipus d’educació creus que t’han inculcat? Creus que són molt crítics, o què és el que et molesta?
Intenta respondre a totes aquestes preguntes per poder començar a treballar-ho.
Et recomano molt moltíssim que parlis amb amics o familiars que els hi tinguis confiança i els hi puguis explicar com et sents, així podràs descarregar una mica de pressió emocional.
Estar malament a casa carrega molt i és un tema que s'ha de parlar, avui ja has fet el primer pas que és dir-ho per aqui.
Espero haver-te ajudat, una abraçada molt forta.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas