MANSTURBACIO FEMENINA
hola en anonim siusplau!!!! primer soc noia i tinc 13 anys, doncs que estic preocupada per que em mansturbo pero no arribu a l'orgasme, nomes em ficu de tant en tant els dits i molt sovint pues sense dits, pero no arribo a sentir gran cosa, necessitu que em digeu diferents maneres de mansturbarme siusplau per que no se si amb un llapis es pot agafar alguna infeccio siusplau ràpid
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En la masturbació femenina generalment s'obté més plaer si estimules clítoris. El clítoris és l’òrgan sexual que s'encarrega única i exclusivament del plaer femení.
Amb aquesta informació veuràs que no és important introduir-hi res per a gaudir i sentir plaer sexual. Per tant, el primer de tot és que busquis per internet una imatge en dibuix d'uns genitals femenins, tingues en compte que tots són diferents, busca uns on es vegin bé totes les parts. Quan ho tinguis agafa un mirall i mira els teus genitals, localitza totes les zones i després pots començar a jugar i descobrir el teu clítoris.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL