Distància
Hola. Vaig conèixer a un noi fa 4 mesos gairebé 5, i sincerament no se que fer, jo sóc de Catalunya i ell viu fora (a Espanya), tenim unes 9h en cotxe i cap dels dos pot anar per veure’ns. Els dos ens hem plantejat molt cops dejar de parlar quan estàvem enfadats per la distància, però al final no ho hem fet perquè ens estimem. Llavors no se que hauria de fer, si seguir parlant amb ell o deixar-ho estar, encara que si deixem de parlar em farà molt de mal perquè parlem tots els dies i li tinc molta confiança.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El que expliques és una situació típica de relació a distància. És una mica difícil de portar, ja que en el vostre cas, no teniu oportunitat de veure-us, i la relació és només telemàtica, això complica les coses perquè estem acostumats a veure relacions “en persona” i això ens pot fer creure que una relació a distància és impossible, i no és així. Entenc que aquest noi el coneixes en persona i la vostra relació va començar a partir d’aquí. Si no fos així i només el coneixes via online, ves molt amb compte, ja que pot no ser una relació segura (mai se sap). D’altra banda, com dic moltes vegades per aquí, si ara mateix us aprecieu i us agrada parlar cada dia, no teniu per què tallar la relació, si esteu bé. L’altra cosa és que us faci tant mal no estar junts que preferiu tallar connexions per no allargar el patiment. Tot depèn de les vostres preferències.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas