He conegut a un noi pero em considero hetero
Hola, fa uns dies que em parlo amb un noi bi i parlem de liar-nos. El problema esq jo sempre m'he considerat hetero i m'han agradat les noies pero crec q ell m'atreu i jo a ell. Estic fet un embolic. Soc bi? ajudeume a aclarirme si us plau
Laura Centellas

Hola,
Les etiquetes no defineixen necessàriament el que fem o el que sentim. El més important és que puguis escoltar què et ve de gust i què sents i si més endavant necessites posar-hi una etiqueta, la podràs trobar amb el temps.
El que expliques és bastant habitual, a moltes persones els passa que durant un temps s’han definit d’una manera (per exemple, com a heterosexuals) i, en algun moment, descobreixen que també poden sentir atracció per algú que no s’esperaven. Això no vol dir que t’hagis de definir immediatament d’una manera o d’una altra.
El més important és mantenir la ment oberta i no pressionar-te per tenir-ho tot clar ara mateix. Pots anar descobrint què sents a poc a poc, ja que pot ser que només et sentis atret per aquest noi en concret, o pot ser que amb el temps descobreixis que també t’agraden altres nois. Les dues coses poden passar, i són totalment vàlides.
Per això, et diríem que intentis escoltar el que sents i dona't temps per explorar com et sents amb aquest noi i ves veient què et ve de gust.
Si vols, et deixem també aquest enllaç per si t’interessa llegir una mica més sobre diversitat sexual:
#1553082223062-5a8f5c10-d48c
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas