Dubtes sobre atracció
Fa unes setmanes que estic coneixent a un noi i no tinc experiència. Quan estem junts i em toca la mà o on sigui m'agrada molt i m'excita ràpid i sento atracció, pero després quan estem molt junts i sento el seu alè, em tira molt cap enrere. No entenc si es que ell no m'agrada o potser no estic acostumada al tema saliva, boca, contacte tan íntim. Espero que en algun moment pugui fer-li un petó, pero de moment no em veig capaç i no sé que fer. Potser és una consulta poc rellevant.
Laura Centellas

Hola,
Totes les consultes són benvingudes!
Deixa’t sentir a poc a poc i escolta, tal com estàs fent, les teves sensacions i les ganes (o no ganes) de fer certes coses. No cal que et pressionis ni que intentis seguir un patró après, cada relació és diferent i ara estàs descobrint com et fa sentir aquesta.
Dona’t temps, experimenta i respecta el que necessitis i el que et vingui de gust. Les relacions també són una mica com un procés de descobriment, on es tracta de trobar la manera d’encaixar que més s’adapti a tu o a tots dos. No hi ha una única manera correcta de viure-ho.
Si ara mateix no tens ganes de fer-li un petó, no cal que ho facis. És important respectar el que sents. Però si el dubte és més aviat per por de no fer-ho bé o perquè no tens experiència, pensa que moltes coses s’aprenen amb el temps i amb la pràctica, i que és normal sentir una mica d’inseguretat al principi.
Ves al teu ritme i permet-te anar descobrint què et fa sentir còmoda.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas