Crec que estic enamorada
Fa temps que m'agrada un noi de la classe, però cada vegada sento que m'agrada més. Pensar que no està amb mi i aquestes coses em fan sentir dolor al pit. Veure'l cada dia a l'insti em fa sentir bé i a la vegada malament. Vaig decidir dir-li que m'agradava perquè total ja em sentia prou malament. Ell no va dir res, no sé que pensar que fer, em fa mal tot. M'agrada molt escriure i he escrit vàries vegades sobre ell, sobre lo molt que m'agrada. Aquell dia vaig escriure sobre el dolor que sentia, si estimar tenia algun sentit. Tinc ganes de plorar no sé res
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
La tècnica d’escriure és immensament sanadora, continua així!
Ara ja has fet tot el que havies de fer, li has dit que t’agradava, ara és ell que si vol alguna cosa amb tu, té les portes obertes per fer el pas.
Mentrestant, jo et diria que et centris en tu, en els teus amics i en el que t’agrada fer, i que continuïs escrivint els teus sentiments i pensaments.
No es pot controlar el destí ni les decisions de les altres persones, no podem fer màgia i aconseguir agradar-li a algú. Tot i així, no sabem si li agrades o no ja que la resposta va ser nul·la, però tu ja has fet el pas i això és lo important, ara ja només toca deixar fluir.
Espero haver-te ajudat.
Molts ànims i una abraçada.
Estrella Dorca – psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas