inmovil
hola!
soc un noi, i vaig de festa molt sovint, sols tinc 16 anys, moltes vegades he tingut nits de sexe, (no tota la nit si no mitja horeta) i cuan acabo, acabo rebentat i no hem puc moure x el cansament, ya vaig ferme les proves de recuperacio i to esta ok, xro n o se que hem pasa qperque elles tenen l'orgasme i yo tambe, xro elles casi no es cansent i molt sovint son elles les que mes es mouen. que em pasa? es normal? help me, please...
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. No pateixis per res, ets completament normal.
La resposta sexual humana té 5 fases: excitació - meseta - orgasme - resolució - període refractari. I abans de l'excitació o després pot aparèixer el desig:
- Excitació: el cos es prepara per a tenir relacions sexuals, en el cas dels nois el penis es posa erecte, augmenta el reg sanguini, ....
- Meseta: és un punt on si pares d'estimular pots tornar al punt d'inici, o si segueixes pots passar a la següent fase.
- Orgasme
- Resolució: el cos va tornant a la seva normalitat, en el cas dels nois, el penis va perdent l'erecció, la sang torna a bombejar poc a poc,...
- Període refractari: en el cas dels nois, temps que ha de passar entre que hi ha l’ejaculació fins que es pot tornar a iniciar una nova relació sexual. Aquest temps és diferent per a totes les persones.
El que a tu et passa és que el teu període refractari és més llarg, més intens, necessites un temps per a recuperar-te. Simplement això.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL