Una mica de tot
Hola jo soc de girona, i volia demana consells sobre per q no tinc ningu q m'e vulgi en plan relació o parella? jara fara uns mesos des de nadal q no tinc relacions, Jo soc bi i m'egraderia troba algu q m'ecoprengui, m'entengui etc...
Laura Centellas

Hola,
Entenem que et puguis sentir trista o frustrada per no tenir ara mateix una relació o algú que t’estimi de la manera que t’agradaria.
No hi ha una fórmula concreta que asseguri trobar una persona que t’entengui i et comprengui. Cada relació és diferent i depèn molt del moment vital, de les experiències i de les persones que anem coneixent.
Pel que expliques, ja has tingut relacions abans (no sabem si et refereixes a relacions de parella o sexuals). Si ja n’has tingut, això vol dir que sí que pots connectar amb altres persones i que és possible tornar-ho a fer. A vegades, però, cal temps i paciència.
Si tens ganes de conèixer algú, potser et pot ajudar obrir-te a nous espaisfe, com per exemple activitats que t’agradin, participar en entorns nous o ampliar el teu cercle social. Això no garanteix trobar parella, però sí que augmenta les oportunitats de conèixer persones amb qui puguis connectar.
També és important recordar que les relacions amb intimitat, confiança i comprensió no apareixen d’un dia per l’altre. Són vincles que es construeixen a poc a poc, amb temps, comunicació i respecte mutu, amb persones amb qui et sentis còmoda i que també se sentin còmodes al teu costat.
Cuida’t, dona’t temps i no dubtis del teu valor
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas