Estic gelosa
Bon dia. Ho vaig deixar amb el meu ex amb el que amb la seva familia tenia molt bona relació, tots els findes anàvem a menjar o agafavem les motos i anàvem a pobles. Ara estem de folla-amics i si que parlem pero ja no fem els plans que fèiem abans. El germà del meu ex abans no tenia novia pero ara si. I estic gelosa d’això, que ara tot el que feien amb mi ho fan ara amb ella i estic gelosa i malament :((. Se que no tenen l’obligació perquè no tenen parella pero no em sento igual d’Agustí.
Laura Centellas

Hola consultora.
Gràcies per escriure'ns!
És normal que et sentis així, ja que la vida que tenies amb la teva parella (i la seva família) t’agradava i et feia feliç, i ara ja no ho tens i sents com que hi ha una altre persona ocupant el teu lloc. El meu consell és que parlis amb el teu ex (“follamigo”) i li comentis com et sents, no perquè tot torni a ser com abans, sinó per sentir-te escoltada i compresa. Quan deixem una relació passem una etapa de dol, i és normal estar trist o enrabiat, forma part del procés.
D’altra banda, si creus que ser “follamigos” a tu no t’aporta, el millor que pots fer és tallar la relació i passar pàgina. Si per altra banda, si que t’agrada ser “follamigos” però no poder passar temps amb la seva família et fa molt mal, el millor és explicar-li i potser podeu arribar a una mena d’acord. És una situació molt concreta que heu de parlar entre vosaltres.
Espero haver-te ajudat. Una abraçada!
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas