Sensació Extraña
Holaaaa, Primer de tot moltisimess gracies per la feina que feu 🫶🏾 Doncs l’altre dia vaig quedar amb un noi per pasar l’estona i tal i vam acabar masturban-nos donant nos petons… la cosa esq ami hem va agradar molt i tot el rollo. I no hem vaig sentir malament durant tota l’estona pero quan vam acabar i vaig marxar. De cami a casa hem van venir moltes ganes de plorar i no entenia perque, perque m’ho vaig pasar genial… No se si hem podeu ajudar, pero m’agradaria saber si es per culpa de tantes emocions acabo plorant… nose! Mercii per tott!! 🫶🏾🫶🏾🫶🏾
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Hi poden haver molts motius pels quals ploressis de camí a casa, i des d’aquí no ho podem saber amb certesa. El que sí que és molt important és el que expliques, que durant l’experiència et vas sentir bé i que la vas viure com una cosa positiva.
A vegades, compartir moments tan íntims amb algú pot remoure moltes emocions alhora, fins i tot si han estat agradables. El cos i el cap no sempre van al mateix ritme, i després d’una experiència intensa és bastant habitual sentir-se més sensible o tenir ganes de plorar sense entendre ben bé per què. No vol dir necessàriament que alguna cosa estigui malament.
Aquestes llàgrimes no han de ser dolentes. De fet, pot ser una manera del cos d’alliberar emocions, nervis, il·lusió o fins i tot la intensitat del moment. Està molt bé que et fixessis en com et senties i que et permetessis sentir-ho, sense jutjar-te.
Et recomanem transitar-ho amb calma, escoltant-te i respectant el que necessitis en cada moment. No cal entendre-ho tot de seguida, a vegades simplement sentir i donar espai al que passa ja és suficient.
Si veiessis que això es repeteix sovint o que et genera malestar, llavors sí que es podria anar explorant amb més calma d’on poden venir aquestes emocions. Però si ha estat una experiència puntual, deixa-ho sentir i ves observant com et vas sentint.
Gràcies per la confiança i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas