No se
Des de finals de primer d'Eso que m'agrada una noia que està en el meu grup d'amigues (ara vaig a 2n). És la persona més intel•ligent, extrovertida i directa que conec, no conec a ningú que li caigui malament i tothom li té molt de respecte. Si té una opinió, te la diu sense dubtes, i tot i que ella només diu el que pensa i no intenta convencer a ningú, tothom segueix el seu consell. Soc una persona a la que li costa expressar els seus sentiments, no només amorosos o tristos, també feliços a vegades. Les meves amigues em coneixen com la que no li agrada ningú i no depén de l'amor, i no m'en vaig adonar que m'agradava aquesta noia fins a molt de temps després. La noia que m'agrada, no es que li costi expressar els seus sentiments però tampoc la he escoltada parlar d'aquestes coses, com a molt diu si algú li sembla guapo o no. Tampoc se molt perqué estic explicant això aquí i no se quin consell vull escoltar, però sé perfectament que jo no li agrado a ella (no perqué m'ho hagi dit però ho sé), i vull teure-me-la del cap, ho he aconseguit per uns mesos, però ara crec que torna. I tampoc vull estar amb ningú ara mateix, soc massa jove (tot i que m'agrada l'idea).
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
El que expliques és molt comú, que t’agradi una noia de la teva colla és totalment comprensible i normal, tot i que tu creus que no li agrades, no hi ha res dolent en sentir atracció cap a una altra persona. Ara bé, si el que vols és oblidar-te’n, et recomano molt que et centris en allò que et fa feliç i t’omple, que obris fronteres i no tinguis por de fer noves amistats o a obrir-te una miqueta més amb la teva colla. No cal confessar que t’agrada aquesta noia, però si algun dia estàs trista o contenta, no hi ha res dolent en expressar-ho, és més, mostrar els sentiments ajuda a reforçar els vincles.
Una tècnica que va molt bé per amors “secrets” és valorar els moments que passes al costat d’aquesta persona, encara que només sigui una amistat, segur que et pot aportar moltes coses bones a la teva vida, sense esperar res més, simplement la bona energia que et transmet estar amb ella.
No sé quina resposta buscaves així que m’he limitat a fer una mica de reflexió sobre el que ens has explicat.
Gràcies per compartir-ho per aquí!
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas