Orgasme
Tinc nòvio i mantenim relacions sexuals. Encara que m'agrade i sentigue plaer mentre practiquem la penetració no aconsegueixo tenir un orgasme, haurà passat 3 o 4 vegades i portem junts 3 anys. Sempre acaba fent-me sexe oral i ahi si que tinc l'orgasme. Ell mai m'ha dit res de que no li agrade haver-me de fer sexe oral pq jo pugue acabar però a mi em ralla un poc. És normal no poder acabar amb penetració encara que sentigue plaer i si poder amb el sexe oral?
Laura Centellas

Hola,
El que expliques és molt més habitual del que ens pensem. La majoria de noies no tenen orgasmes només amb la penetració i necessiten l'estimulació del clítoris per tenir un orgasme. Per tant, és totalment normal que sentis plaer amb la penetració, però que no tinguis un orgasme, en canvi d'altres formes (estimulant directament el clítoris) sí.
El clítoris és l’òrgan principal del plaer sexual femení, i sovint la penetració per si sola no l’estimula prou. Una opció és combinar la penetració amb l'estimulació del clítoris alhora, ja sigui amb els dits (teus o de la parella), amb el moviment dels cossos o buscant postures que facilitin el contacte del clítoris amb la pell de l'altra. Això pot augmentar les possibilitats de tenir un orgasme durant la penetració.
Si tot i això no passa, no hi ha cap problema. Cada persona té la seva manera de gaudir i tenir un orgasme. El més important és que et sentis còmoda i que pugueu viure la sexualitat com un espai compartit de plaer, sense pressions. Si la teva parella no t’ha expressat cap molèstia, probablement ho viu amb naturalitat. Pots parlar-ho amb ell si això et genera inquietud, la comunicació acostuma a ajudar molt.
No hi ha una única manera “correcta” de tenir un orgasme. El que importa és que gaudeixis i et sentis bé amb el que feu.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas