ajuda siusplaaau
holaaa
sóc una noia i em preguntaba.... es normal que tingui certa atracció pero les noies? esque també m'agraden els nois... es molt extrany pro m'agradaria tenir sexe amb una noia es normal?
espero que em pugui ajudaar
petons
Anissa Ouali

Hola anonimetaa!
En primer lloc deixa'm comentar-te una cosa: quan anem coneixen gent que ens agrada o atrau, trobarem persones que ens poden excitar o generen certes sensacions, ja sigui un noi o una noia, això significa que l’excitació la podem sentir amb persones del mateix sexe i/o del sexe contrari. I d’altre banda, hi ha persones amb les que ens plantegem una relació de parella.
Durant l'adolescència es poden sentir moltes coses perquè és un moment emocionalment molt important i molt potent, hormonalment molt alterat. I sentim coses molt fortes per a moltes persones. Aquestes sensacions que tens tant cap a nois com noies no és res extrany ni ha de siginificar que sigui homo, hetero o bi, tot això es normal en el moment que estàs vivint, on estem en època de canvis i tant físics com al cap, i experimentant noves sensacions.
La societat o la gent ens obliga de definir-nos i a vegades ens sentim pressionats a ficar-nos una etiqueta i dir que som, homos o heteros. Però el més important és que puguis viure la teva sexualitat al marge de l'etiqueta que t'obliguin i t'obliguis a posar-te.
El temps t’anirà dient si tens una orientació o un altra.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali