Primera vegada
Hola, volia suport per superar la meva primera experiència, perquè no me la trec mai del cap, encara que han passat casi 4 anys. Necessito un consell per deixar de donar-li importància. Tenia 19 anys i el noi es va riure de mi de que mai hagués fet res. A més, ell, més petit, semblava haver tingut moltes experiències. Després es va disculpar amb mi i em va diré que jo era especial i que ho hauria de fer amb algú que també ho fos. No vam mantenir el contacte, pero el pitjor és que és el meu veï. Doncs, ara què vol dir que a aquest estiu passat em convidés a fer un vol amb ell quan ens vam veure al carrer? Gràcies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Nosaltres no podem saber per què aquest noi et va convidar a fer un vol, això només t'ho pot explicar ell. Si vols aclarir-ho, l’única forma és parlar-ho directament amb ell.
El més important ara és fixar-te en com t’ha impactat a tu aquesta experiència del passat. Pots plantejar-te preguntes com:
- Què et va impactar d’aquell moment?
- Què vas pensar i com et vas sentir emocionalment?
- Què vas fer en aquell moment?
- Com et sents ara quan ho recordes?
És completament normal que et sentissis malament. Ningú no hauria de riure’s perquè no hagis tingut experiències prèvies. Cada persona explora la seva sexualitat al seu ritme i segons el que desitja. Entenem que les seves paraules et continuïn causant malestar o inseguretat i que encara tinguin pes en tu.
Parlar-ne amb persones de confiança o amb professionals especialitzats pot ajudar-te a processar l’experiència i viure-la amb més tranquil·litat. Pot ser que hi hagi alguna emoció encallada, com ràbia, tristesa o inseguretat, que encara no hagis pogut canalitzar. Identificar-la, expressar-la i compartir-la, ja sigui parlant, escrivint o amb l’acompanyament d’algú de confiança, pot ser molt útil per deixar anar aquesta càrrega emocional.
És clar que aquesta experiència ha tingut un impacte en tu. El pas següent és reflexionar sobre què t’ha tocat de manera que encara no has acceptat o assimilat, perquè puguis deixar-ho anar i seguir endavant amb més pau.
Si necessites fer una altra consulta, nosaltres seguim aquí per ajudar-te.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas