Molta por
Aquesta tarda estavem amb el meu nòvio. Mai he tingut relacions sexuals. Ens hem posat calents i m'ha proposat provar com em sentia en la posició de penetració. No teníem condó i ho hem provat, jo sense res i ell amb calçotets, m'ha posat el penis dins de la vagina. No ha entrat gaire perquè evidentment era molt incòmode per ell... No sé si m'acabo d'explicar bé del tot. La cosa és que ara he pensat que estic just a mig mes i em fa por que em pugui haver quedat embarassada perquè ell anava calent i em fa por que el líquid pugi travessar els calçotets i no sé... tinc molta desconeixença del tema i ara mateix tinc molta por i ansietat. Puc haver quedat embarassada o és impossible si hi havia els calçotets entre mig?
Laura Centellas

Hola,
Pel que expliques, ell portava calçotets posats i la penetració va ser molt mínima. En aquesta situació, és gairebé impossible quedar-te embarassada, ja que els espermatozoides no poden travessar la roba i arribar fins a la vagina. Així que no cal preocupar-se pel risc d’embaràs en aquest cas.
Sí que és important tenir present que les infeccions de transmissió sexual (ITS) poden transmetre’s amb contacte proper i barreja de fluids, tot i que el risc amb la roba posada sigui molt baix.
Per això, sempre que vulgueu experimentar amb penetració, és recomanable utilitzar preservatiu. Això ajuda a prevenir embarassos no desitjats, reduir riscos d’ITS i evitar pors o ansietats posteriors.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas