Acabar en noies
Hola, porto uns 4 anys tinguent relacions sexuals amb parelles estables, però no acabo d’entendre què és el terme “acabar” o “correr” o “squirt” o”orgasme” en una noia. No em preocupa gens perquè jo avegades noto que acabo sense haverho fet, i no tinc la necessitat de temir un orgasme o re semblant, però m’agraderia entendre aquestes coses i saber què és cada una i com es sent per saber si ho he sentit mai o no. Ai, i una altra cosa, quan un noi em fa sexe oral avegades arriba un punt en el que noto que he de pixar, i sempre m’han dit que no em pixare i que els deixi continuar, però em fa molta por pixarme. que és i perquè passa? què he de fer? es orina? Moltes gràcies per la vostra ajuda.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Anem a concretar alguns conceptes:
- "Acabar": habitualment i erròniament s’utilitza per dir que hi ha hagut un orgasme, però realment “acabar”, tal com diu la paraula, significa el moment en què la persona decideix que ja no vol seguir o que se sent satisfeta amb la relació sexual (hi hagi hagut orgasme o no).
- "Córrer-se": és una expressió col·loquial que sovint significa haver arribat a l’orgasme o haver experimentat una ejaculació, però és important recordar que cada persona pot entendre-ho de manera diferent i és important concretar-ho, perquè no hi hagi possibles malentesos o confusions.
- Orgasme: és el punt culminant de l’excitació sexual. Es caracteritza per un alliberament sobtat de tensió, contraccions musculars involuntàries i una intensa sensació de plaer físic i mental. És una resposta fisiològica natural, però també hi intervenen factors psicològics, emocionals i físics. L’orgasme és molt personal, cada persona el sent de manera diferent, però quan el tens és fàcil identificar-lo. Si tens dubtes de si n’has tingut mai, és possible que no, ja que inclús un orgasme petit sol generar reaccions corporals reconeixibles.
- Squirt: es refereix a l’expulsió de líquid que pot passar abans, durant o després de l’orgasme. No és sempre orina, s'hi barregen altres fluids vaginals. És normal sentir una sensació similar a la de tenir ganes d’orinar, perquè la uretra i el canal vaginal estan molt a prop, i l’excitació sexual fa que les parets vaginals augmentin de volum i pressionin la zona, provocant aquesta sensació.
Per tant, quan un noi et fa sexe oral i sents que “has de pixar”, això no vol dir que t’estiguis orinant. És una reacció fisiològica natural i, en alguns casos, pot acabar amb aquesta expulsió de líquid. Si tens ganes d’experimentar-ho, pots fer-ho en un entorn còmode (per exemple, a la dutxa o amb una tovallola a mà) i deixar-te portar sense pressió. I si no en tens ganes i prefereixes continuar fent el mateix que fins ara també està bé.
Recorda que és molt personal i que no hi ha una manera “correcta” de viure les relacions sexuals. El més important és que et sentis còmoda i que gaudeixis de la teva sexualitat al teu ritme.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas