Masturbarse
Hola, es dolent mastorbarse molt i tots els cops corret? o sigui per exemple com 5 dies a la setmana. podria afectar a la meva salut i perjudicarme o algo? gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Masturbar-se no és dolent, al contrari, pot tenir beneficis per a la salut. Ajuda a conèixer millor el propi cos i afavoreix l’alliberament d’endorfines, que són hormones relacionades amb el benestar i la relaxació.
Només podria ser un problema si sentissis que no ho pots controlar o si t’estigués afectant negativament en altres aspectes de la teva vida, com els estudis, les relacions o el teu benestar emocional.
Cada persona té els seus ritmes, etapes i moments, i això pot variar amb el temps. En general, no t’has de preocupar, no et farà cap mal.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas