no meeeu contestaat!!! urgentt!!!
Ara fa poc he conegut a un noi 4 anys mes gran que jo, ell ja ho ha fet ( relacions sexuals ) pero jo no.... la cosa sembla que va molt be pq ens agradem mutuament pero jo he pensat que segurament deixare de ser verge am ell. Per això ara cada vegada que em ve la regla em poso tampons perque aixi intento trencar l'himen i aixi no em fara tan mal.... aqui ve el tema....quan em poso un tampo am aplicador doncs entra be pero quan apreto l'aplicador doncs es com si no entres mes el tampo, osigui entra pero a mi em sembla que em podria surtir en qualsevol moment, quan apreto pq entri mes endins em fa mal...pot ser l'himen? si es aixi que puc fer per petarmel i que no em faci tan mal quan perdi la virginitat? laltre cosa es si quan tens relacions per primer cop pot ser que lhimen no es pugui petar....pot passar aixo? sisplau ajudaa estic molt preocupada!
moltes gràciees!!!
Anissa Ouali

Hola Aish!!!
Anem per parts, l'himen tens per què trencar-lo, és una membrana molt fina a dins de la vagina que té un orifici, i aquest és suficient gran com per a que hi entri un tampó o un dit i no es trenqui.
Tots els himens són diferents, i hi ha noies amb un himen més elàstic, altres que tenen el forat més petit, d'altres que se'ls va trencar de petites fent algun tipus de gimnàs, etc.
Però en un principi, el tampó és tan petit que no podria trencar l'himen, per això es pot utilizar encara que la noia sigui molt jove o no hagi tingut relacions!
Trencar l'himen, no farà que una relació sexual sigui menys dolorosa, ja que el dolor està més associat a la zona muscular. T'explico, al voltant de tota la vagina hi ha musculatura, i en una relació sexual aquesta pot estar més tensa pels nervis, l'angoixa, dubtes, preocupacions,... i fer que sigui més difícil la penetració i provocar dolor.
Per tant, i deixant l'himen a un costat, si decideixes tenir relacions sexuals amb aquest noi, que sigui perquè et sents preparada, tens confiança, i et sents a gust amb ell. Fins i tot, intenta parlar amb ell dels teus dubtes i de la por al dolor.
Espero haver-te ajudat!! una petonas!!!
Anissa Ouali, @AniOuali