El vincle amb les companyes de clase ja no és el mateix de fa un any
Hola com a persona que està sortint de l'adolescencia i comença a tenir el seu criteri d'adult us haig d'explicar que l'any passat vaig arribar nova a un institut a Barcelona que es diu Vila de Gràcia perquè abans estava en un altre a Sant Cugat i no hem va anar gaire bé . Vaig coneixer unes noies noves que m'hi vaig fer molt amiga i teniem moltes coses en comú peró lo que pasa que en aquest grup només som 3 persones i em sento sola perque sento que el vincle ja no és el mateix que fa un any i em sento desplaçada.
Laura Centellas

Hola consultor,
Gràcies per escriure’ns!
El que expliques és més habitual del que sembla, i pot generar força confusió. A vegades els sentiments no són clars d’entrada, i no cal tenir-ho tot definit de seguida. Estar confós no vol dir que estigui passant res dolent.
Pot ser útil donar-te temps i observar com et sents quan estàs amb ella: si tens ganes de passar més estona junts, si la trobes a faltar, si t’imagines amb ella d’una manera diferent a l’amistat… Aquestes petites pistes et poden ajudar a entendre millor què hi ha darrere del que sents.
No cal que facis res precipitat ni que et forcis a posar una etiqueta. Deixa fluir el vincle, escolta’t i respecta el teu ritme. Amb el temps, els sentiments solen anar agafant forma.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas