La veritat esque tinc por
Hola,
em dic Ari i tinc 13 anys, la veritat esk encara no e tingut la primera regla i aixo em fa bastanta por ja que totes les nenes de la meva classe ja la han tingut fa molt temps i, clar, a part d'aixo tambe estic "acollonida" perque soc la nena mes "baixeta" de la classe... pero aixo no es el que em preocupa, sino es que crec que vaig molt tard a desemboluparme, les altres ja estan totalment desarrollades, son altes... No se si es un problema... I si em quedo aixi per sempre? I si segueixo sent tan baixeta com ara? Aix... M'esta matant aquest tema... CONTESTEU SIUSPLAU!
Anissa Ouali

Hola Ari Clot!!!
Primer de tot, temps!!! això és el que necessita el teu cos, temps per desenvolupar-se. La pubertat és una etapa de canvis en la que et trobes tu i les nenes de la teva classe, però cadascú va al seu ritme.
Aquesta etapa pot començar als 8, 9, 10, 11, 12, 13 i anar fins els 17, 18, 19,... és a dir, és una etapa molt llarga que va mica en mica. És molt normal que encara no tinguis la regla o en quan a l'alçada. A vegades, el ritme dels canvis també va lligat a la nostra família, per exemple, ja saps quan li va venir la regla a la teva mare?
Espero haver-te ajudat!! i que no t'atabali tant el temps!!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali