Amor en crisi
Jo tinc xicot, però hem estat pasant per mals moments últimament. La meva amiga havi conegut a un noi molt maco i tal, però ella no estava del tot segura si podria confiar en ell, pero això em va tocar a mi posar a prova el noi. La meva amiga i ell ja no es parlen, jo segueixo tenint novio però encara em parlo amb el noi aquest, ell vol més que una amistat i jo l'estic agafant cariño, que hi faig?
Laura Centellas

Hola,
Què és el que vols fer tu? Nosaltres no et podem ajudar a decidir quina decisió prendre. Pel que expliques, el que havia de començar com una “prova” ha acabat convertint-se en alguna cosa més, perquè tant el noi com tu ho heu anat propiciant, per tant, d'alguna forma ja has pres una decisió (o la vas prendre en el seu moment).
A partir d’aquí, és important que valoris què vols tu i que et responsabilitzis de la decisió que prenguis, és a dir, assumir les conseqüències del que decideixis, ser honesta amb les persones implicades i fer-te càrrec de com les teves accions poden afectar tant els altres com a tu mateixa.
En la situació que expliques, segurament hi ha decisions que poden tenir més repercussions per a les altres persones, i d’altres que potser en tenen menys. Però si al final acabes fent només “el que toca” o “el que convé” per no perjudicar ningú, també pot passar que no estiguis escoltant el que realment tens ganes de fer tu i llavors no estiguis bé ni tu ni els altres en la relació.
Abans de prendre cap decisió precipitada, t’animem a donar-te uns dies per reflexionar amb tu mateixa. Observa tota la situació, pren consciència de com ha anat passant tot plegat i de quin paper hi has tingut tu. Això t’ajudarà a decidir què vols fer, responsabilitzant-te de la teva elecció i reparant, si cal, els possibles danys que hagis pogut generar.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas