estic molt cansada
porto uns mesos que estic molt dèbil tant mentalment per diferents situacions com fisicament he tingut erupcions a la pell, ''mareos'' baixades i pujades de sucre etc. Sobretot el que em passa es que estic molt cansada podria dormir hores i hores seguides, amb l'apetit hi ha dies que tinc moltissima gana i hi ha dies que no en tinc gens no sé que li esta passant al meu cos, me he fet analisis i encara he de saber els resultats sé que pot ser no es una consulta molt adequada però ja no se que fer fins i tot falto a les classes del cansada que estic. Gràcies per la vostra feina de veritat!
Laura Centellas

Hola bonica,
Gràcies per escriure i explicar amb tanta sinceritat com t’estàs sentint. Entenc com de difícil pot ser viure una etapa així, i és molt comprensible que estiguis preocupada i cansada de no entendre què li està passant al teu cos.
Pel que expliques, estàs vivint un cansament molt intens, tant físic com mental, amb marejos, canvis en l’apetit i una sensació de debilitat general.
És molt positiu que ja t’hagis fet analítiques i estiguis pendent dels resultats, és un pas molt important descartar o confirmar possibles causes mèdiques. Mentrestant, intenta no avançar conclusions ni culpabilitzar-te per no tenir l’energia que tenies abans, de moment ja has fet tot el que està a les teves mans.
Algunes recomanacions importants mentre esperes els resultats:
Escolta el teu cos: si estàs molt cansada, descansa i mima’t, ara el cos ho necessita.
Intenta mantenir rutines suaus (menjar regularment, dormir a hores semblants), sense exigir-te rendir com abans.
Parla amb un adult de confiança (família, tutor/a, professor/a) perquè sàpiguen com estàs i et puguin acompanyar, sobretot emocionalment.
Si tens l’oportunitat, demanar ajuda psicològica pot ser molt útil per entendre què t’està passant i no haver de portar-ho tot sola.
Sobretot, volem transmetre’t que has fet molt bé demanant ajuda.
Si et ve de gust, pots tornar a escriure’ns quan tinguis els resultats o simplement si necessites posar paraules al que sents.
Una abraçada
La Laura Centellas