com saber quan em corro
hola! l'altre dia estava tenint sexe amb el noi amb el que m'estic veient (portem dos mesos i mig), ho hem fet bastants cops i super. Estavem follant i després me'l va menjar bastanta estona, al acabar, em va preguntar si m'havia corregut i honestament no estava 100% segura que dir. Les dues coses m'havien agradat molt i vaig tenir un orgasme follant, però no ser reconèixer quan acabo. Altres cops amb el meu ex sí he vist liquid meu al condó o al llit, per tant, sí em puc corre, el que passa és que no ho sé identificar i quan m'ho pregunten (com ahir) no sé que contestar. Qué passa??
Laura Centellas

Hola,
Quan et pregunten si “has acabat”, què vol dir exactament per a tu? Primer de tot, és important saber que “acabar” no significa el mateix per a tothom. Pot ser el moment en què tens un orgasme o més d'un, quan et sents satisfeta, quan ejacules, quan estàs cansada… Pot dependre del dia i amb la persona amb la qual comparteixes.
Pel que expliques, abans del sexe oral sí que vas tenir un orgasme (això vol dir que ja saps reconèixer quan en tens), però sembla que per a tu “acabar” potser està més relacionat amb ejacular, si ho hem entès bé.
L’ejaculació sol ser una cosa bastant visible (fluid espès i blanquinós), i la pots comprovar tocant la vulva o observant el preservatiu / dits / d'altres, tal com ja has fet en altres ocasions. També és important saber que, encara que en algunes ocasions ejaculis, això no vol dir que hagi de passar en totes les relacions sexuals.
Pots intentar observar si hi ha moments en què notes clarament l’ejaculació i d’altres en què no. Si alguna vegada ho notes, vol dir que el teu cos t’està donant un senyal concret, i que quan no el perceps probablement és perquè no has ejaculat. Si no ho notes mai a nivell de sensacions, pots comprovar-ho mirant o tocant.
Finalment, el llenguatge també és important. Per a algunes persones “córrer-se” i tenir un orgasme és el mateix, per a d’altres, “córrer-se” vol dir ejacular. Parlar-ne amb la teva parella i aclarir què vol dir cadascú pot ajudar a evitar possibles malentesos.
Esperem haver-te ajudat, si no pot fer-nos una altra consulta aclarint conceptes.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas