He perdut les ganes de menjar sà
Últimament em sento molt gorda. Sé que m'he engreixat perquè he tingut relació estable i he deixat de fer esport. Tothom em diu que estic com un palillo, peso 50kg però tot i així veig que tinc panxa, m'ho noto. Abans la tenia plana i tenia abdominals i tot. Quan em posava els pantalons la panxa no se'm sortia i em quedava plana però ara se'm surt i se'm fan alguns plecs de "grasa" si m'arronso cap a un costat. Em preocupa.
A més a més tinc un altre problema.
He perdut les ganes de menjar sà, el sucre i la xocolata em poden. Està tot tant bo que... pfff és tot tant complicat!!!!!!! M'agradaria fer més esport però nosé d'on treure el temps i no menjar tantes porqueries per tenir una dieta equilibrada i sana, però nosé com fer-ho ja que NO tinc força de voluntat!
Gràcies :)
Sara Bujalance

Hola! Aquests plecs que dius que et surten a la panxa si t'arronses a un costat són normals, sobretot amb pantalons que són baixos de cintura. Que els pantalons marquin algun plec no vol dir, ni molt menys, que et sobrin quilos. Pel que fa al sucre i la xocolata, pensa que en pots menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia. Sé que és difícil adquirir nous hàbits, per això t'animo a que intentis posar una miqueta de força de voluntat per intentar fer una alimentació variada, equilibrada (com marca la piràmide alimentària) i completa. Fes-te una rutina i premiat a tu mateixa a mida que la vagis complint. Pel que fa a l'esport, seria important que en fessis, al menys, dos o tres cops a la setmana. Busca un esport que t'agradi, ja que aquesta és la clau per sentir-se motivat per l'esport. Si et proposes anar a fer algo que no t'agrada, no hi aniràs. En canvi, si fas un esport que t'ho passis bé, no et costarà practicar-ho. Així que t'envio molts ànims per iniciar uns hàbits nous! Molts petons!!