Amor de poble
Hola, bones, fa molt de temps que quan vaig al meu poble a comprar veig a un noi que sempre m'ha cridat l'atencció, el seu nm comença amb la lletra A i acaba amb la Z, no se que fer perque ell sempre em mira i jo a ell també, però cap dels dos fem el pas. A la festa major de l'any passat ens vam trobar i ell anava bastant passat, i es com que se'm va acostar i em deia de anar sols però una amiga seva em va dir que tenia novia, per això li vaig dir que no. Ara quan ens trobem desde aquell dia ja no em mira i nose que fer. Gràcies!!!
Laura Centellas

Hola consultora,
Gràcies per escriure’ns!
Pel que expliques, és normal que et sentis confosa. Quan passen coses així i no es poden aclarir en el moment, el cervell tendeix a omplir els buits amb dubtes i interpretacions.
És possible que ell interpretés aquell “no” com un rebuig personal, sense saber el motiu real pel qual li vas dir (el fet que et diguessin que tenia nòvia). Això no vol dir necessàriament que no li agradis, sinó que pot haver-se protegit distanciant-se.
Si realment t’interessa, una opció seria fer un petit acostament, sense necessitat d’anar directament al tema. Un “hola”, una conversa breu o fins i tot obrir comunicació per xarxes socials pot ser una manera més còmoda de trencar el gel. A partir d’aquí, si es va generant confiança, sempre hi haurà espai per aclarir què va passar aquell dia i expressar com et vas sentir.
També és important tenir en compte que, si no fas res, probablement la situació es mantindrà tal com està ara. Fer un petit pas no garanteix un resultat concret, però sí que et permet sortir del dubte i actuar d’acord amb el que tu vols.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca- Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas