orgasme
Hola bon dia! Tinc una consulta i és que fa poc vaig començar a tenir relacions i mai he arribat a l’orgasme ja que cada vegada que estic a punt paro perque sento com ganes de pixar i com si m’anés a pixar allà mateix i, evidentement, no vull pixar damunt seu. És normal tenir aquesta sensació? Ho hauria de consultar amb alguna llevadora? Ho hauria de parlar amb la meva parella?
Laura Centellas

Hola,
Sí, és completament normal tenir la sensació que tens ganes de pixar quan estàs molt excitada i a punt d’arribar a l’orgasme. Aquesta sensació passa perquè la pelvis i els músculs de la zona genital s’activen molt durant l’excitació, i això pot pressionar la bufeta i fer que tinguis la sensació de necessitat d’orinar. No vol dir que realment hagis d’orinar ni és un problema de salut.
Pot passar que, si no pares i continues amb l’estimulació, en el moment d’arribar a l’orgasme, abans o després, surti una mica de líquid que sembla pipí, però és més transparent, amb poca olor i, sovint, plaent. Pot variar la quantitat i la freqüència segons el nivell d’excitació, la pressió sobre la bufeta, la hidratació, la resposta dels músculs de la zona pèlvica i la pròpia anatomia de cada persona.
Aquest fenomen no és dolent i pot ser alliberador. Per aquest motiu, no cal que et dirigeixis a una llevadora. Si vols parlar-ne amb la teva parella per sentir-te més còmoda, pot ser una bona opció, així, la propera vegada que tinguis aquesta sensació podràs continuar i veure com et sents.
Per sentir-vos més tranquils i intentar no embrutar tant, podeu prevenir-ho posant tovalloles a sota, fent-ho a la dutxa o triant algun altre lloc que sigui més fàcil de netejar. Això us permetrà gaudir de l’orgasme amb més llibertat i relaxació.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
La Laura Centellas