Consulta
Bona nit Adolecents! Ja fa un temps vaig escriure per aqui per fer una consulta de un problema que penso que tinc un bulto a la zona genital i em vareu recomanar que anes al la tarda jove nomès que no he anat fins ara perque no em sentia preparat pero ara ja si pero m’ha surgit un dubte quan hi vaji a la tarda jove es com si anes al metge normal( metge de familia/ pediatra) que em fara desvestirme per mirar lo que comento que esta a la zona genital costat del penis o nomès es un visita sense exploració Gràciess!!
Laura Centellas

Hola!
Gràcies a tu!
Ara no recordem exactament quina era la consulta anterior, però si tens un bulto a la zona genital és molt important que un metge del teu CAP el pugui revisar per assegurar-se que tot està bé.
Les tardes joves serveixen per fer una primera consulta, donar orientació o resoldre dubtes i malestars que tinguis. Si creuen que cal, et poden derivar al professional adequat. En el teu cas, el més probable és que et derivin al teu metge o metgessa de capçalera perquè pugui mirar el bulto i determinar què és. Per tant, si vols, també pots demanar hora directament amb el teu metge sense passar primer per la tarda jove.
Si, a més, tens més dubtes, pots escriure o trucar al servei de tardes joves primer. Si consideren que cal fer una revisió, et donaran hora i com qualsevol revisió en el metge t’hauràs de despullar perquè puguin mirar el bulto i veure què passa. Si et fa cosa, pots parlar abans amb els professionals de la tarda jove, i ells t’explicaran exactament quin és el protocol a seguir.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas