Terapia grupal
Hola voldria saber si coneixeh algún Lloc on facin terapia grupal a Girona i voltants o Granollers. La meva psicóloga no em vol enviar a la utca i ESTIC desesperada per curarme Porto 12 anys amb tca i sem está fent cronic Gracias
Laura Centellas

Hola! Gràcies per la confiança i compartir com et sents. Imagino que no deu ser fàcil estar passant per aquesta situació després de 12 anys. És comprensible que sentis frustració i desesperació si tens la sensació que el tractament que tens no et porta on vols, i el fet que continuïs buscant ajuda diu molt de la teva força i del teu desig de cuidar-te. Cada cas és únic, i creiem que el més important ara és poder escoltar-te amb calma i entendre bé la teva trajectòria, el moment actual i què és el que realment et pot ajudar.
Per això, més que donar-te una resposta general, t’animem a parlar-ne directament amb nosaltres. Et proposem que ens contactis a l’Associació Contra l’Anorèxia i la Bulímia, on et podrem orientar de manera més personalitzada i valorar conjuntament les opcions que millor s’adaptin al teu cas.
Pots escriure’ns a consulta@acab.org o trucar al 93 454 91 09 i en parlem amb més detall, amb la confidencialitat i l’acompanyament que mereixes.
No estàs sola en això. Esperem la teva trucada.
Una abraçada!
La Laura Centellas