Ajuda 013
Hola, jo soc bi desde fa cosa d'1 any o aixi, i des de fa cosa d'uns 4 mesos m'agrada un noi q entrena amb mi, ell es del 2013 i no sap ben bé si es bi o hetero, he tingut somnis eròtics amb ell i també sovint al vestuari tinc ganes de masturbar-lo, cosa que no faré si ell no vol lògicament. Ell sap que jo soc bi, i alguna vegada m'ha vist amb una erecció al vestuari pero no sap que era per ell. Fa uns mesos (octubre) em va escriure preguntant-me com es podia masturbar, li vaig explicar i li vaig deixar anar q si volia li podia donar una classe pràctica, cosa a la que em va contestar q potser si. No se que fer, li hauria de dir que m'agrada??
Laura Centellas

Hola,
Has de fer el que a tu et sembli millor. No hi ha una única manera correcta de fer les coses que serveixi per a tothom. L’important és que trobis la manera que vagi amb tu i amb la qual et sentis còmode i tranquil.
Pel que expliques, sembla que ell també pot tenir curiositat d'experimentar amb tu, i això és bastant habitual a la vostra edat. Si després d’aquella conversa no hi ha hagut més interacció entre vosaltres i tu tens ganes d’apropar-t’hi una mica més, pots fer-ho de la manera que consideris millor, ja sigui parlant-hi cara a cara o enviant-li un missatge. Pots decidir fins a quin punt vols ser directe, pots dir-li clarament que t’agrada o bé proposar-li quedar algun dia i anar veient com se sent i quines intencions té.
Si el que et genera més neguit és no saber què vol ell o com se sent, també pots optar per preguntar-li directament, sempre amb respecte i deixant-li espai perquè respongui amb llibertat. Sigui quina sigui la seva resposta, és important que tots dos us sentiu còmodes i respectats.
Hi ha moltes possibilitats, i des d’aquí no et podem dir quina és la millor. El més important és que triïs l’opció que et faci sentir millor a tu. A vegades també pot ajudar parlar-ne amb alguna persona de confiança del teu entorn, algú que et conegui i et pugui donar suport o una altra mirada sobre la situació.
Esperem haver-te ajudat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas