Em sento malament
Hola! Hi ha una cosa q em preocupa una mica i no tinc a ningú de q pugui parlar-ne per tant ho dic per aquí. Fa com un any i pico vaig tocarme per primer cop, sento q per q volia saber com era encara q crec q era massa petita. La cosa és q volia tenir un orgasme i vaig trobar a tiktok com uns trosos de llibres "spicy" i doncs llegint allò ho vaig fer. Però desprès vaig veure q la majoria eren com molt raros enren tipo mini pàgines la cosa esq semblaven una mica masclistes tipo obviament no són violacions no tan greu però com l'home semblava q "dominava". La cosa esq vaig tocarme llegint aquests mini trosos més d'un cop només pq volia tenir un orgaseme però hem sentia molt malament pq eren escenes masclistes, a més jo crec q soc lesbiana per tant no entenia això però només volia sentir algo per això ho feia suposo. De fet es com q just després del orgasme (q crec q era això potser mestic equivocant jo) era com q tornava a la realitat tipo gens calenta i pensant en plan q estic fent i tal i ns si es normal també pq crec q era massa petita. Després feia molt de temps q no ho ffeia però ho tornava a buscar i tornava a voler tocarme ns. Bueno ara ja fa un temps q no ho faig però sento q si hi tornes a buscar i llegirho voldria tocarme otra vez i esq em fa molt fàstic q em posi calenta això i no vull q això em posi i no se com fer-ho pq no em pasi, obviament no buscarho q això ara ja ho faig però tipo saber q si llegeixo allò encara q sigui masclista em posaria cachonda sento q soc molt mala persona i em faig fastic no ho entenc pq pues eso soc lesbiana, i em feia un munt de vergonya. bueno ns si m'he explicat bé espero q em pugues ajudar. I merci per tot el q feu.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Les fantasies i els desitjos que tenim sovint es construeixen a partir de les referències que hem anat coneixent al nostre entorn, allò que veiem a la televisió, a les xarxes socials, als llibres o a través d’altres persones. La imaginació pot anar més enllà, però és molt habitual que parteixi del que coneixem o del que tenim més a l’abast.
La societat en què vivim és masclista, i això fa que moltes de les referències que trobem, en pel·lícules, llibres, vídeos eròtics o relacions que veiem al nostre voltant, també ho siguin. Per això, és normal que quan busquis contingut eròtic el que aparegui sovint tingui aquest tipus de dinàmiques i, alhora, que pugui provocar excitació, simplement perquè és el que has conegut o el que t’ha arribat. Això no vol dir que t’agradi el masclisme ni que hi estiguis d’acord.
És important que sàpigues que allò que ens excita o les fantasies que podem tenir no ens defineixen com a persones. Les fantasies serveixen justament per imaginar situacions que no formen part del nostre dia a dia. El fet que alguna cosa t’exciti no vol dir que vulguis que passi a la vida real ni que t’identifiquis amb això. Per tant, el que t’excita no defineix la teva orientació sexual ni amb qui ni com vols relacionar-te afectivament o sexualment.
També és molt habitual que, després d’un orgasme, aparegui una sensació de “tornar a la realitat”, amb pensaments més racionals o fins i tot amb dubtes o vergonya. Això és una resposta normal del cos i no vol dir que hagis fet res malament. Pel que fa a l’edat, la curiositat pel propi cos i per les sensacions és una part habitual del desenvolupament, i no és motiu per sentir culpa.
Així doncs, intenta no castigar-te ni sentir-te una mala persona pel que has sentit o pensat. Si en algun moment decideixes explorar la teva sexualitat, és important fer-ho des del respecte cap a tu mateixa. També has de saber que existeixen continguts i llibres eròtics més respectuosos, amb relacions més igualitàries, que poden ajudar-te a descobrir altres formes de fantasia i excitació que encaixin millor amb els teus valors. Explora diferents referents per ampliar el ventall de possibilitats que tens i ajudar-te a sentir-te més còmoda amb el que sents.
Esperem haver-te ajudat.
Gràcies per la consulta i una abraçada
@psico_crisalbo
La Laura Centellas