Esteril
Hola, primer de tot agrair la feina que feu. Gracies a altres consultes he pogut tenir una primera vegada amb la meva nòvia i tot ha anat molt bé. Pero fa uns dies jugant a hockey hem van donar un pelotazo a les meves parts. Tot i portar coquillera hem va fer mal. La cosa es que desde llavors no he pogut tornar a ejacular. No se si es psicològic o la ostia m’ha deixat estèril. N’hi ha alguna manera de arreglar-ho? Gracies
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu per la confiança i ens alegra molt saber que el servei del consultori us pot ajudar en les vostres primeres experiències sexuals!
Entenem perfectament la teva preocupació, després d’un cop fort a la zona genital és normal espantar-se. El que expliques pot tenir diverses causes, tant físiques com emocionals, i no vol dir automàticament que t’hagis quedat estèril. De fet, això és poc probable.
Des d’aquí no podem valorar la gravetat del cop ni saber exactament què està passant, perquè no som professionals mèdics. Per això, el més recomanable és que demanis hora al teu CAP i ho comentis amb el teu metge o metgessa de capçalera. Allà et podran fer una exploració per valorar si hi ha alguna lesió i descartar qualsevol problema físic.
Encara que pugui fer una mica de vergonya, és important que li expliquis la situació tal com ens l’has explicada a nosaltres. Els professionals de la salut estan acostumats a parlar d’aquests temes i et podran donar respostes clares i tranquil·litzadores.
També cal tenir en compte que, després d’un ensurt o una experiència dolorosa, l’ansietat o la por poden influir en la resposta sexual, així que no tot ha de ser necessàriament físic.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas