No em se correr
Cuán em masturbo sola amb els dits no arribo mai a correm tipus “squirt” i no se perque, deixo de fer-me dits perque es com que ja he arribat a l’orgasme i no vull més però no arribo a mullarme nose si es normal o ho faig malament o hauria de seguir encara que hagi arribat a l’orgasme, i cuan la meva parella em fa dits tampoc em mullo però si que s’escolta l’aigua o per dins com que em podria correr pero no surt nose perque
Laura Centellas

Hola,
Per començar, és important diferenciar arribar a l’orgasme d’ejacular (squirt). Són coses diferents i no necessàriament han de passar alhora. Hi ha persones que no ejaculen mai i d’altres que sí. D’entre les que ejaculen, n’hi ha que ho fan abans de l’orgasme, d’altres durant i d’altres després.
Per tant, no existeix una manera “correcta” de viure-ho. Cada cos funciona de manera diferent i el més important és trobar la teva pròpia experiència. Si no ejacules, el teu orgasme és igual de vàlid. El que realment importa és que gaudeixis del teu cos i del plaer que et proporciona, sense expectatives.
Quan ens deixem portar per les sensacions del cos, sense esperar que hagi de passar res en concret, és quan tenim més possibilitats de gaudir intensament i d’arribar a nivells més alts de plaer.
Així que et recomanem que et centris en el plaer que sents en arribar a l’orgasme, sense pressionar-te perquè passi res més. Escolta què necessita el teu cos en cada moment i dona’t permís per gaudir. Si ha d’arribar alguna cosa més, ja arribarà.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas