Masturbació vs intimitat
Hola Soc una noia de divuit anys que no te problemes en arribar a l'orgasme quan es masturba, però es incapaç d'arribar quan està amb algú més. He canviat de parelles sexuals però no ho he a conseguir amb ningú. Por ser cal afegir que jo sola tampoc arribo si em fico els dits, es tracta més de fricció al clítoris. Però encara que les meves parelles facin això tampoc arribo. Llavors, no ho entenc. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Pel que expliques, tens molt identificat què et funciona i què no. El fet que puguis arribar a l’orgasme quan estàs sola indica que no hi ha cap problema físic, ja que, si n’hi hagués, no arribaries en cap circumstància.
El que sembla que et pot estar influint és la presència d’una altra persona. Això és molt més habitual del que sembla i no vol dir que hi hagi res que no estigui bé en tu. L’orgasme no depèn només de l’estimulació física, sinó també de sentir-se relaxada, segura i còmoda.
Una opció podria ser començar de manera progressiva: estimular-te tu mateixa mentre estàs amb una altra persona i decidir què et ve de gust que faci l’altra mentrestant (acariciar-te, fer-te petons, mirar-te…). Observa si així et resulta més fàcil relaxar-te i apropar-te a l’orgasme.
Més endavant, si et ve de gust, també pots ensenyar-li com t’agrada estimular-te, perquè pugui entendre millor què necessites i com ho gaudeixes.
Si notes que el que et costa més és deixar-te anar quan hi ha algú altre, potser el que necessites és més temps per generar confiança, sentir-te tranquil·la i segura amb aquella persona. Ves escoltant-te, sense pressa ni exigències. Cada cos i cada ritme són diferents.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas