Com puc trobar coses que m
Hola, fa temps q estic molt trista perquè em pregunto perquè ja no m'agrada fer els hobbies que abans m'agradaven ni tinc anims per fer res, perquè no m'agrada res. I també em pregunto quan trobaré el meu lloc al món, perquè no encaixo enlloc. Gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i per compartir com et sents.
Pel que expliques, sembla que estàs passant per un moment de desconnexió emocional, amb pèrdua d’interès per activitats que abans t’agradaven i una sensació de buit o de no encaixar enlloc. Aquestes vivències poden ser molt angoixants i és comprensible que et generin tristesa i preguntes sobre tu mateixa.
Potser et podria ajudar mirar què ha passat últimament a la teva vida: si hi ha hagut algun canvi, situació difícil o acumulació de cansament emocional. A vegades, també pot influir el fet d’estar molt temps connectada al mòbil o a les xarxes, cosa que pot augmentar la sensació de desconnexió amb una mateixa i amb el que ens envolta.
Parlar del que et passa amb algú de confiança pot ser un primer pas molt important, i ja n’has fet un compartint-ho aquí. Si aquesta sensació s’allarga en el temps o interfereix en el teu dia a dia, pot ser útil valorar l’acompanyament d’un professional que t’ajudi a entendre què t’està passant i a reconnectar amb tu mateixa.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas