OBLIDAR...
Hola adolescents !
Fa aproximadament 2 mesos que m'amgrada un noi, em fa sentir il.lusions que mai podran complir-se, i el vull oblidar...
Estic cansada de que els nois em fascin mal, què puc fer? AJUDA!! siusplau, no el puc treure del cap ! I a la classe s'esseu al meu costat... Siusplau algun consell o alguna cosa que em sigui útil, merci !! SOU ELS MILLORS <3 gràcies per tot !!!
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
La situació que ens planteges la viuen molts adolescents i no tan adolescents. El desamor és complicat i dolorós. Per treure-te'l del cap el millor que pots fer és ocupar el teu temps amb altres coses, és a dir, fent coses que t'agradin i que et facin sentir bé, coses que puguis fer per tu mateixa.
Sovint esperem que el nostre benestar es fonamenti en la nostre relació amb els altres, i és important però no pot ser l'únic pilar en el que ens recolzem.
Has de tenir paciència, ja que si us seieu al costat la cosa es complica, potser podries demanar a la tutora de classe que et canviï de lloc i així intentar posar una mica de distància física fins que les emocions baixin d'intensitat.
Espero haver-te ajudat!
Ànims!
Helena Angel @HelenaAL
HelenaALpsico