Amigues😭
Hola, que tal! soc una noia la cual a tingut poques amistats en general (es clar que he tingut amigues i actualmet tinc) pero aquest any e estat a un grup d'amigues hi ni estic bastant contenta, el problema esque fan coses sense mi, i no se com fer, per que a mi em fa molta vergonya dirlis "Hey chicas puedo ir con vosotras" perque si ho dic hem dirien que si per pena i aixo no vull que pasi com ho faig? estic molt trista perque es el meu primer grup d'amigues i vull que hi vaigui tot be. Moltes gracies :) sou els millors m'heu sortit a tik tok
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos la teva història.
Que bé que hagis trobat un grup i t’hi sentis còmode!
Si et fa cosa dir que vols anar amb elles, pots provar de parlar amb una del grup, amb la que tinguis més confiança i treure el tema.
Una altre opció també pot ser proposar algun plan, per exemple demanar si algu vol anar al cine o a prendre un cafè, ser tu la que proposa coses per fer.
Sé que tens por a perdre-les, però no per això has de callar-ho tot, si tens ganes de fer més coses amb elles és hora de comunicar-ho.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas