BISEXUAL
HOLA :) ULTIMAMENT EM SENTO ATRAIDA PER LES DONES, PERO M'AGRADEN ELS HOMES. ES COM QUE QUAN VEIG A UNA DONA M'ENAMORO PERO NO VULL ESTAR AMB ELLA. SOC BISEXUAL?? ES COM UN 99% M'AGRADEN ELS HOMES I 1% M'AGRADEN LES DONES :')
Laura Centellas

Hola
Les persones bisexuals són aquelles que poden sentir atracció emocional, romàntica i/o sexual per més d’un gènere, incloent-hi persones no binàries o amb altres identitats de gènere. Aquesta atracció no ha de donar-se al mateix temps, ni de la mateixa manera, ni amb la mateixa intensitat, i pot variar molt d’una persona a una altra, així com al llarg de la vida.
Pel que expliques, el que estàs sentint podria encaixar dins d’aquesta definició, ja que sents una atracció emocional o romàntica cap a algunes dones, però una atracció molt més forta i clara cap als homes. Això és completament possible i vàlid. L’atracció no ha de ser equilibrada ni 50-50% perquè sigui real, pot ser majoritàriament cap a un gènere i, tot i així, existir cap a un altre.
També és important tenir en compte que no cal que vulguis tenir una relació o una experiència amb dones per validar el que sents. El fet de sentir atracció, encara que sigui puntual o diferent de la que sents cap als homes, ja forma part de la teva vivència emocional.
És normal que tot això et generi dubtes, sobretot quan és una sensació nova per a tu. Amb el temps, l’experiència i l’autoconeixement, aniràs entenent millor què et passa, què necessites i com vols viure les teves relacions.
Pel que fa a les etiquetes, no hi ha cap obligació de posar-n’hi. Pots fer-ho si et serveix, o simplement deixar que les coses siguin com són sense definir-les. El més important és respectar el que sents i donar-te permís per viure-ho amb calma i curiositat.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas