Mi problema
uhmm lo hare en castellano. Me llamo Aitana, y me siento mal de mi, osea en mi clase no me siento bien, si no les hablo no me hablan, si me voy no lo notan, y siempre me toca con alguien que mi ignora, y no vale nada mi opinion.. cuando me regañan en csa lo entiendo que es por educar pero hay a veces que no e apoyan, JAMAS, t me tengo que ir al baño, llorar lavarme la cara y sonreir... se que callarse esta mal pero me da miedo herir a la persona, incluso pienso que soy insufisisiente y que se artan de mi, y hago lo que sa para que no pase... a veces pienso que si digo lo que pienso me juzgaran varias veces.... y no quiero que sea asi... pero no puedo, siento el peso de la vida en mi y jamas la quito, cuando me pasa algo digo que es sueño y me gustaria que me abrazaran y digan "no hace falta decirlo, todo estara bien" pero jamas podre escuchar ni sentir eso.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i explicar-nos la teva història.
Pel que expliques, sembla que et sents sola, incompresa i molts cops invisible. Sentir-se així sovint, causa molt malestar i ningú es mereix aquest sentiment.
Pel que dius sembla que sempre poses als altres per davant teu i moltes vegades intentes fugir del conflicte. No tinc prou informació sobre tu ni la teva vida per saber d’on ve tot això, però si vols, et convido al fet que intentis observar què ha passat a la teva vida o al teu entorn per actuar així.
Seria molt bo que de mica en mica comencis a mostrar-te, dir la teva i a expressar els teus sentiments. A vegades creiem que els altres perceben el que ens passa i no és així, molts cops se'ls hi ha de dir directament.
Comença provant-ho amb algú de confiança, com per exemple els teus pares.
Espero haver-te ajudat, una abraçada.
Estrella Dorca - psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas