Tinc molts dubtes, m’agrada una noia
Fa temps que m’agrada una noia. Vam estar l’estiu parlant per insta i ja quan va començar al curs anavem parlant però molt poc. Jo a principis d’aquest curs li vaig dir que m’agradaria quedar amb ella en persona (li haguès dit el que sentia i ho volia fer en persona perquè per whats no ho hgues pogut sentir realment). Em va dir que em diria que si, però tenia feina. A partir d’això li vaig dir que tranquil·la que quan poguès. I desde llavors no em tornat a parlar del tema. Però tinc molts dubtes. Perquè no m’ha escrit un altre cop preguntant que era, encara que no haguèssim quedat? Tipo a mi si em diuen q m’han de dir algo important en persona no se’m m’oblida. O potser ho va entendre per on anava i ja no ha dit res més. Tinc dubtes, perquè em semblaria raro que s’hagi oblidat. És una persona que veig un cop per setmana, i això tampoc em fa oblidar-me del que sento o vaig sentir. Crec q connectem molt. Però no em tingut oportunitat per coneixens, ja que no som amigues naturals, sinó que a trevés de grnt ens hem conegut. Jo tampoc vull apretar més, perquè si tampoc ha dit res serà per algo. Però en el fons em va pena perquè jo crec que no només jo ho sentia… o si. Vaja, estic com amb dubtes i nosé si a l’acabar 2025 enviar-li per eats un text dient-li tot. Perquè crec q realment podriem intentar-ho.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
En aquests casos on tens dubtes i l’altre persona no acaba de reaccionar, a simple vista tens quatre opcions.
1. Seguir com ara i esperar a que reaccioni
2. Oblidar-te’n i no parlar-hi més
3. Tornar a proposar-li per quedar perquè tens una cosa important a dir-li
4. Enviar-li un text explicant-li tot
Només tu saps quina és la millor opció i la que et ve més de gust, només tu saps quin tipus de relació teniu i només tu saps què et farà sentir millor.
Si sents que el que has de fer és enviar-li un text abans de que acabi l’any, fes-ho.
Almenys així sabràs si cal continuar lluitant per la vostra relació o no.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas