és raro?
bones! quan em corro jo sol i no estic al lavabo, apreto la part de dalt del prepuci per tancar-ho i acabo dins d'aquesta "bossa" que queda entre el prepuci i el gland. després vaig al lavabo, deixo anar el dits i cau tot dins del vàter. és sa? pot comportar problemes? sé que sona una mica raro, però vull saber què en penseu. gràcies!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Com que no som metges, no et podem dir amb certesa absoluta si pot comportar problemes físics a llarg termini o facilitar el fet de tenir alguna infecció. És una consulta que hauries de fer al teu metge de capçalera, tot i que sabem que pot ser incòmode. Per aquest motiu et proposem que et posis amb contacte amb les Tardes Joves que són una consulta que ofereix orientació, assessorament i atenció específica per a joves fins a 24 anys en salut sexual i reproductiva. L’atenció és confidencial i et poden fer un primer assessorament per telèfon o enviant un missatge.
Aquí tens més informació:
Ciutadania/ap/barcelona-ciutat/detall/article/tardes-joves-00001
Busca el teu centre més proper:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas