Byler❤️
Hola, no sabia molt bé on posar aquesta consulta ja que es una mica extranya. Mireu, a la serie Stranger things, hi han 2 nois que un es gai i l'altre no se sap, per què esta amb una noia, però MOLTÍSIMS fans creuen que s'agraden i jo fins fa poc també. Jo estic MOLT viciada a aquest ship i cada vegada em posa més trista que no estic segura de que cabin junts. I la veritat es que m'afecta molt. Esq els estimo com si fosin la meva parella i vull TANT que acabin junts... No se si heu vist la sèrie, si us la heu vist, ho entendreu millor. Bueno doncs això, que no se que fer. Vosaltres creieu que acabaran junts? Esq això em posa molt malament 😭😭😭 Gracies per tot :)
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i compartir com et sents.
No he vist encara l’última temporada, però igualment puc dir-te alguna cosa sobre el que expliques. És molt normal enganxar-se a un ship i tenir preferència per una parella d’una sèrie. Ens pot passar perquè connectem amb els personatges, perquè ens hi identifiquem o simplement perquè ens agrada la seva dinàmica. Això no és res dolent.
Ara bé, el que sí que és important és cuidar-te quan notes que el que passa a la sèrie t’afecta massa emocionalment. Si dius que “els estimo com si fossin la meva parella” o que et posa trista imaginar que no acabin junts, pot ser un senyal que necessites fer una mica de pausa i reconnectar amb coses de la teva vida real que et facin sentir bé.
Una cosa que pot ajudar-te és preguntar-te:
Què m’està tocant d’aquesta història perquè m’afecti tant?
De vegades els ships ens desperten emocions perquè reflecteixen coses que vivim o que ens agradaria viure, i està bé explorar-ho amb calma i sense jutjar-te.
I sobre si acabaran junts… això només ho saben els guionistes.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas