Pasar pàgina
Hola, Us escric perquè tinc una preocupació que no marxa del meu cap. I és que fa 3 mesos ho vaig deixar amb el meu ex (amb el qual vaig estar molt poc temps - 1mes aprox). Em va deixar ell perquè tenia moltes rallades sobre el seu futur, sobre el que volia i el que no etc etc. Fins un punt de que va començar a anar al psicòleg per aquest tema i tot. Quan ho vam deixar vaig estar trista però el que més mal m'ha fet és que m'ha tornat a escriure 4 cops i en tots aquests cops m'ha dit que li encantaria estar amb mi però que no està bé i que les seves rallades no li permeten. L'últim cop vam dir que no tornariem a parlar més, però d'aquí a un mes ens veurem per un esdeveniment que anirem els 2 i jo no paro de pensar en aquell dia, en que passaria si em digués de tornar, si jo realment voldria, si m'agrada de veritat o simplement estic enganxada... Tots aquests pensaments estan al meu cap tot el dia i no se que fer per deixar de pensar-hi.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
I si en comptes de dir-te que deixis de pensar en aquest tema, et dic que hi pensis però diferent?
A vegades ens encasellem amb el blanc o el negre, i ens oblidem que hi ha grisos entremig.
Ell ara mateix no es veu capaç de tenir una relació, i en part, és madur per part seva prendre aquesta decisió. Tot i això, això no vol dir que no pugueu parlar ni ser amics, si ell és important per a tu no cal que l'apartis de la teva vida, simplement li pots donar un lloc especial, no sereu nòvios, però si que us podeu tenir mútuament.
Si en tens ganes, parla amb ell de tot això, explica-li com et sents i intenteu trobar el tipus de relació que us faci sentir còmodes als dos.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca- psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas