Temps de superació
Vaig estar amb un noi fa tres mesos, vam durar 4 mesos i pico , em va deixar i tot el món s’em va caure. Vaig apoiar tota la meva vida en ell, jo pensave q estariem junts per sempre, però per temes de que vaig ser molt pesada em va deixar. Ho estic passant fatal i tothom em diu q el temps ho cura tot . Però se’m fa etern, fins i tot he intentat q el seu amic intentes parlar amb ell per arreglar-ho però no funciona. He d’acceptar que ja no esta a la meva vida. Volie preguntar que quant temps he d’esperar per que no faci mal . Que haurie de fer per portarho millor?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
A vegades, hi ha relacions que es viuen d’una manera molt intensa tot i tenir una duració més aviat curta. A més, quan la relació es deixa en un punt àlgid d’enamorament pot acabar afectant molt a nivell emocional. Com bé dius, vas "apoiar" tota la teva vida en ell, per aquest motiu la dependència que tens cap a ell és encara més gran, però està bé que en siguis conscient, ja que d’aquesta manera serà més fàcil superar-ho. Si, el temps “ho cura tot”, però no per si sol, has de fer accions per sanar. Et recomano molt que busquis altres motivacions dins teu, hobbies que et facin feliç, estudis que et motivin, amics que t’aportin, i sobretot, recolza't molt amb els teus, són moments difícils i no tens per què passar-los sola.
Si, ha arribat el moment d’acceptar que la relació s’ha acabat i que cadascú pren el seu camí. I això vol dir passar per un procés de dol. Deixa’t sentir aquesta tristesa, deixa’t cuidar i també fes coses que t’omplin el cor.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca- psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas