he de parar
Holaa, doncs mira jo mai he sigut una noia que destaqui per la seva bellesa i menos pel seu cos pero sí que he tingut doncs els meus lios pero que mai han arribat a cap relació. Quan parlo amb les meves amigues em fixo que a eelles els hi surt tot molt be es a dir si es lien amb un doncs van de lio o fins i tot son novios i a mi no. Cada cop q penjo una foto rebo molts de likes pero tot de noies i fins i tot m'enfado si cap noi no em dona like també em parlo amb bastants pero em canso molt rapid de ells. ns que em passa busco aprovvació masculina? me hauria de preocupar?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Molts cops ens feu preguntes que no podem saber, per exemple, busco aprovació masculina? No ho sabem perquè necessitaríem molta més informació de tu, però sí que, quan et passa pel cap una idea, pot molt ben ser que tingui una part de veritat, llavors, et recomano que t’observis i identifiquis d’on et ve aquesta necessitat d’aprovació, en quins moments veus que la necessites i què pots fer per no dependre tant de l’opinió dels altres.
També, és important que et valoris per qui ets, potser creus que no tens cara ni cos de “model”, però és que només un 1% de la població té aquestes faccions, la majoria de gent és gent normal, i NO TÉ RES DE DOLENT! Per això hi ha gustos per tot! Per tant, el primer pas seria veure’t amb uns ulls més positius i no tant desesperançadors.
Pel que fa als nois, durant la joventut o adolescència passem una fase de “lios” o de conèixer gent, fins i tot aquesta fase moltes vegades s’allarga fins a l’adultesa, no vol dir que tu no siguis prou guapa o prou vàlida, és simplement que no s’ha donat el cas que us agradéssiu prou mútuament amb un noi com per tenir una relació més formal. I deixa’m advertir-te, sempre ens fixem en el que no tenim i el que tenen els altres, però per molt que tu et pensis que no has tingut prous relacions, ja has viscut moltes més experiències que la majoria dels adolescents que ens escriuen. I això no és ni positiu ni negatiu, és només perquè ens adonem que sempre ens fixem en el que no tenim.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas